nedjelja, 12. ožujka 2017.

NOELLE KISTOVI

Bok djevojke! Danas vam donosim jednu recenziju koju sam osobno jedva čekala napisati za vas!
Riječ je o Noelle kistovima koje sam kupila ovaj tjedan.
Znate li one osobe koje cijeli makeup naprave samo s tri ili četiri poštena kista? Ja sam bila jedna od njih do ovog tjedna, pa sam odlučila nabaviti jedan ovakav pošten set kistova koji bi zadovoljio moje potrebe za kvalitetnim makeupom. Pa, krenimo s recenzijom!

Prije kupnje, pročitala sam dosta recenzija što se tiče samih Noelle kistova, no uvijek sam nailazila na njihove rosegold kistove u kožnoj torbi. Žao mi je što i ovi kistovi nisu ovako upakirani, nego su u kutiji od tanjeg kartona, te su iznutra upakirani u plastiku.
Kupila sam ih u Bipi za 139.90 kn. U setu je 10 kistova crne boje napravljenih od sintetičke dlake, porijeklom iz Kine.


Kistove, čim sam dobila, išla sam ih oprati toplom vodom i sapunom, te prilikom pranja nisu ispadale dlačice, što sam se bojala da će se desiti, pa sam se ugodno iznenadila.
Dlačice su dosta guste i "čvrste" ali kist je na dodir mekan i nema problema sa nanošenjem proizvoda.
Možete pronaći pet kistova za lice i isto tako pet njih za nanošenje sjenila za oči. (u nastavku slike)

kistovi za oči
kistovi za lice
Nisam imala problema sa zahvaćanjem proizvoda i nanošenjem istog na područje lica. Kistovi lijepo blendaju proizvod i stvarno mogu promijeniti izgled makeupa i način na koji se šminkate.
Zadovoljna sam ovim kistićima i napokon mogu biti mirna jer će mi sigurno trajati kroz dulji period.
Svima kojima ne trebaju profesionalni i prekvalitetni kistovi za šminkanje, definitivno preporučam ovaj set i marku kistova Noelle.

Nadam se da vam se post svidio
♡ xoxo
BeCuteWithMe

Nema komentara:

Objavi komentar