subota, 3. veljače 2018.

FAVORITI SIJEČNJA 2018

Bokiić i dobrodošle u prvi post ove godine! New year, new me, pa sam odlučila ponovno oživjeti ovaj blog i krenuti ispočetka :-)

Danas za vas imam jedan basic post, a to su favoriti mjeseca, Pa uskočimo odmah u moje proizvode koji su me pratili kroz mjesec siječanj i koje sam najviše koristila i voljela.




NYX LIQUID ILLUMINATOR


Negdje sredinom siječnja sam odlučila početi koristiti ovaj iluminator kojeg imam već dulje vrijeme no jednostavno nisam posezala za njim. Od tada sam ga koristila gotovo svakodnevno jer daje lijepi zdravi sjaj koži unatoč šljokicama koje ima u sebi. Tokom siječnja nisam baš bila fan teške šminke nego sam većinu vremena stavljala bb kremu, napravila obrve (proizvod u nastavku :-)) i ponekad stavila maskaru te ovaj iluminator.



FARMASI POMADE


01 Blonde
Moja brow rutina je dosta komplicirana ponekad, pa mi ovakvi proizvodi uvelike olakšavaju stvari. Potrošila sam je dosta veliku količinu pa ću uskoro morati pronaći alternativu. Ovaj pomade se vrlo brzo suši i stvarno je dugotrajan te se ponaša kao i gel za obrve te ih "zaključa" kako bi cijelo vrijeme bile na mjestu. Ovaj proizvod neću prestati koristiti ni u veljači.



TiAMO TOČENI PARFEMI



Točeni parfemi su mi super jer ih možete kupiti u raznim veličinama pa može stati u svaki ruksak i torbicu. Ovaj je doduše kupljen u Sloveniji, pa vam ne znam reći točan naziv ali miriše prekrasno i traje kad ga našpricate nekih par sati te se miris ne izgubi tako brzo.


Eto, moj prvi post u 2018, nadam se da vam se svidio, imate li kakve ideje o čemu mogu pisati javite mi se na instagram ili ovdje u komentarima.

Čitamo se u sljedećem postu, pusaaa <333

Nema komentara:

Objavi komentar